czwartek, 12 marca 2015

9 .

Cześć! Dzisiaj post o nieco innej tematyce.. Mianowicie chciałabym się dowiedzieć jakich odżywek używacie do paznokci? Jeśli w ogóle używacie? A może któraś z Was stosuje jakieś suplementy diety? Niestety moje paznokcie z natury chyba nie chcą rosnąć a nie znalazłam jeszcze żadnej odżywki, która by mi pomogła.. Używałam Eveline 8w1, niestety nie pomogło. Być może powinnam używać innej, tylko nie do końca wiem która mi pomoże, bo nie chciałabym też im zaszkodzić. A słyszałam o tych odżywkach niestety też wiele niedobrego. :/


























Jak widać odżywek tej firmy jest całe mnóstwo! Tylko którą wybrać i która pomoże? Po której Wy macie widoczne efekty? 




Geen Hills - herbatka rozgrzewająca, jest pyszna! O smaku słodkiej śliwki, figi z imbirem i cynamonem. Pachnie pięknie i naprawdę działa rozgrzewająco, w ponury i zimny dzień taki jak dziś jest idealna. ;) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz