środa, 4 marca 2015

5 .

Heej ! Dziś postanowiłam pokazać Wam moje kosmetyki do makijażu codziennego. Nie jest tego za wiele, ponieważ Bóg niestety nie obdarzył mnie talentem do idealnego nakładania cieni nad czym bardzo ubolewam. I muszę się bardzo starać by wyglądać jak człowiek kiedy już ich używam, robię to jednak jedynie na wielkie wyjścia. Na co dzień nie czuję się za dobrze w cieniach.
Na co dzień używam podkładu, tuszu, masełka, czasem pudru i brązera ale już coraz rzadziej. ;)











Fluid Lirene Shiny Touch rozświetlający, toffee, dla moje cery jest idealny, używam go od jakiś 3 lat i nie wyobrażam sobie rozstania z nim. Pokrywa idealnie, nie zostawia plam, utrzymuje się przez cały dzień. 



Skoncentrowane serum 3w1 Eveline, używam jako bazy pod tusz, ponieważ swoją formuła wydłuża rzęsy. Jestem bardzo zadowolona z niego. Kupione w biedronce jakiś czas temu za niespełna 8 zł. Używam na jakieś większe wyjścia. 


Mój ukochany tusz Pump Up, po obserwacji instagrama i czytaniu blogów mogę stwierdzić, że sporo osób go zna i lubi. Wiadomo, nie każdemu pasuję to samo. Ja jestem z niego jednak bardzo zadowolona. Nie sypie się po kilku h, nie rozmywa, utrzymuje się przez cały dzień co jest dla mnie bardzo ważne! I kosztuje jakieś 14 zł?


Masełko do ust Nivea malinowe, uwielbiam! Za zapach i za to , że doskonale radzi sobie z moim ustami. No i neonowa pomadka różowa, używam jak mam lepszy dzień. ;) Kolor powala!








Biorę udział w rozdaniu na blogu http://dariawereszczynska.blogspot.com/2015/02/rozdanie.html ;) Do wygrania Karta podarunkowa do drogeri Rossmann o wartości 70 zł i pudełeczko z niespodzianką. Zapraszam do zabawy! Może akurat sie uda! ;)







5 komentarzy:

  1. Tusz z Lovely jest moim ulubieńcem! Uwielbiam go :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, nie rozłączni od jakiś 3 lat! :)

      Usuń
  2. Miałam kiedyś ten tusz, jak na ta cenę - kupiłam za 4zl na -49% w rossku był ok, choć nie jakiś super. Tzn mnie nie zachwycił. Serum Eveline muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum świetnie wydłuża rzęsy ;) Dobrze, że na rynku jest tyle różnych tuszy, dla każdego coś dobrego :) Na początku też nie byłam do niego przekonana, po czasie polubiłam.

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten tusz z Lovely :) Teraz używam tusz z Miss Sporty, który jest do niego łudząco podobny z opakowania i z działania :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń