sobota, 14 marca 2015

10 .

Cześć wszystkim! W ten pochmurny sobotni dzień, choć za oknem jest ponuro i deszczowo to mnie weekendowy nastrój nie opuszcza. Być może dlatego, że już w przyszły piątek jadę do Krakowa na weekend! :) 
Dziś moi dwaj ulubieńcy! Każdy uwielbiam za co innego, i chętnie do nich wracam kiedy moje opakowanie jest na wykończeniu. Być może któraś z Was również lubi. 
Zdjęcia niestety nie są zbyt dobrej jakości, na dworze jest szaro przez co zdjęcia w moim pokoju wychodzą okropnie! 







Nivea Soft do twarzy, ciała i dłoni, krem intensywnie nawilżający z olejkiem jojoba oraz witaminą E. Lubię za to, że cudownie nawilża moja twarz i dłonie, stosuje na ciało jedynie podczas wyjazdów, by nie obciążać zbytnio mojej kosmetyczki wieloma kosmetykami, który i tak mam zawsze opór. Dla mojej bardzo suchej skóry jest idealny, szczególnie kiedy przez okres wakacyjny pracowałam i moje dłonie były narażone na minusowe temperatury przez co moje dłonie były mega wysuszone i zniszczone. U mnie spisał się naprawdę świetnie! Używam bardzo długo i na pewno jeszcze nie raz kupię! Zapach też bardzo lubię, delikatny.
Używacie? Znacie? :)














Ziaja Kakaowe masło do ciała, które kocham za zapach, kolor i dość dobrze radzi sobie z moją skórą. Wydaje się być bardziej odżywiona, używam go jednak na przemian z Kozim Mlekiem, o którymi pisałam TUTAJ. Masło kakaowe jest ze mną dopiero od miesiąca, ale myślę, że chętnie sięgnę po inne produkty z tej serii. :) Zapach i kolor to na pewno coś co bardzo przyciąga do siebie. Ma ono dość gęstą konsystencję, która bardzo łatwo się rozprowadza :)
Jeśli nie znacie, to spróbujcie, warto!


















1 komentarz: