sobota, 7 marca 2015

6 .


Heej!:) Przedstawiam Wam cudowny zestaw BingoSpa Algae , pachnie cudownie! Piszę, że jest to zapach zielonej herbaty, jednak dla mnie zielona herbata pachnie bardzo brzydko a ten zestaw pachnie cudownie! Przejęłam go od mojej mamy, ponieważ jej się nie podoba. A ja już go uwielbiam. Każdy ma inny gust, co w tym przypadku mnie cieszy.. Zestaw ten zawiera żel pod prysznic, płyn do kąpieli i szampon. Wszystko o zapachu zielonej herbaty.


Żel pod prysznic, o kremowej konsystencji, używałam zaledwie dwa razy, ale uwielbiam. cudownie odświeża i zapach pozostaje na długo!



Płyn do kąpieli, używam w połączeniu z żelem, kąpiel w wannie z tym płynem + żel i pachnę cudownie. Czuje się zdrowo i orzeźwiająco . :)



Szampon, pewnie nie zachwyci. Ale spróbuje dziś. Jednak nie będę używać codziennie. 






Zestaw BingoSpa Algae - żel pod prysznic, płyn do kąpieli, szampon.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz