sobota, 28 marca 2015

12 .



Heej! W to pochmurne sobotnie popołudnie postanowiłam przygotować dla Was post. ;) I mam pytanie.. używacie kosmetyków firmy Bell ? Jesteście zadowolone ? Ja jakieś pół roku temu kupiłam puder, który spisuje się bardzo dobrze i jestem z niego bardzo zadowolona i być może niebawem pojawi się post na jego temat ;) Ale jakiś tydzień temu skusiłam się na błyszczyk firmy Bell, żal  było nie sprawdzić za 8 zł i to jeszcze w kolorze nude.


Błyszczyk Bell nr 02 , około 8 zł, biedronka. ;)


Niestety.. nie jestem z niego za bardzo zadowolona. Kolor bardzo mi odpowiada! To że jest taki malutki i bardzo dobrze go się nakłada. Usta nie kleją się za bardzo jak przy innych błyszczykach tego typu, co dla mnie jest na wielki +. Odnoszę jednak wrażenie, że delikatnie wysusza moje usta.. co naprawdę po całym dniu zaczyna mi przeszkadzać :/ Trochę się zawiodłam zwłaszcza, że z pudru byłam bardzo zadowolona!











A tak prezentuje się na ustach ;)







Po zakręceniu błyszczyka niestety jego zawartość wypływa na zewnątrz, co dla mnie jest ogromnym minusem! :/









5 komentarzy:

  1. Ogólnie nie używam i nie lubię błyszczyków :)
    A ten jak wysusza usta, to już w ogóle armagedon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, ale ten mnie zawiódł na całej lini :( mimo, że podoba mi się jak wygląda na ustach..

      Usuń
  2. nie miałam błyszczyków z Bell i raczej nie będę miała z tego co widzę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tego akurat nie miałam ale chyba nic nie straciłam :)

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie.

    OdpowiedzUsuń