niedziela, 8 marca 2015

7 .

8 marca - cudowna data dla Nas kobiet! Wszystkim kobietką życzę spełnienia marzeń, i żeby każdy Wasz dzień był tak cudowny jak dzisiejszy. Należy Nam się ;) 
Dzień dobiega końca, jednak mój zaczął się już o 8 rano kiedy mój chłopak przyszedł z wielkim bukietem czerwonych tulipanów, które bardzo lubię! Co bardzo mnie zaskoczyło i było miłą niespodzianką. Potem milutki spacerek, bo żal było nie skorzystać z tej pogody, która bardzo Nam dopisuje. Resztę dnia spędziłam na upiększaniu i przyjemnościach dla ciała i duszy. Wzięłam się za czytanie książki, której wcześniej nie miałam niestety czasu czytać. Umiliłam sobie czas również maseczką i peeling-iem, bardzo długą kąpielą. Cudownie czas spędzony tylko na przyjemnościach. 
Mam nadzieję, że Wasz dzień był równie bardzo udany ;) i że każda z Was zrobiła coś dla siebie.




Maseczka do twarzy, szyi i dekoltu EVELINE. Ja stosuję jedynie na twarz, do suchej skóry. Niestety moja cera bardzo źle znosi podkłady i warunki pogodowe i trzeba ją regenerować ;) 



Peeling cukrowy do ciała SLIM - kupiony w rossmann'ie. Nie zachwyca niestety swoim działaniem, szukam czegoś lepszego.Jest dla mnie zbyt mało ziarnisty i nie działa do końca tak jak powinien. Ale jeśli się nie ma co się lubi to się lubi co się ma! :)



Dokladnie tak, mimo, że już się kończy! 




Nasi mężczyźni powinni o tym pamiętać codziennie.  :)








Zdjęć niestety nie mogłam zrobić sama, mój telefon odmówił dziś posłuszeństwa, co mnie bardzo zasmuca! Ale cóż.. następnym razem będzie już aparat. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz