poniedziałek, 23 marca 2015

11 .

Hej! Dawno mnie nie było, ale to przez mój wyjazd do Krakowa. O którym post być może pojawi się niedługo ;) A dzisiaj małe zakupy, ponieważ brakowało mi już kilku rzeczy. Wybrałam się do hebe, pepco i drogerii w pasażu w Tesco, nie znam nazwy niestety. :P







Eveline SOS  dla kruchych i łamliwych paznokci. Moje paznokcie potrzebują regeneracji, są w okropnej kondycji. Mam nadzieję, że odżywka pomoże. Kupiłam w HEBE za 12.99 zł. Używa któraś z Was? Pomogła? :) Ja dziś zaczynam testowanie, mam nadzieje, że niedługo pochwalę się świetnymi efektami.



Antyperspirant NIVEA pearl & beauty, kupiłam go pierwszy raz więc zobaczymy jak się sprawdzi. Pachnie bardzo delikatnie, kupiony w drogerii za 10.99 zł.



Ramki kupione w pepco, mam cała masę zdjęć niestety żadnych w ramkach w pokoju a chciałabym by zdobiły mój pokój, zielona i czerwona. Za 4,99 zł.



No i balerinki damskie, za 1.99 zł, bo powiew wiosny już czuć. A brakuje mi ich w mojej szafie. ;) a czas na balerinki i koturny już niebawem!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz