wtorek, 24 listopada 2015

Golden Rose - lakiery .



Golden Rose - szukałam dłuugo, oj długo! Niestety w moim mieście nie znajduje się żadna drogeria tej marki i jedyne na co można się natknąć to wyspa w Galerii Handlowej, w której i tak przeważają lakiery,a ja szukając pomadki kupiłam właśnie lakiery do paznokci! 
Dlaczego czarny? Bo lubię jesienią i początkiem zimy ciemne kolory a czarny jest chyba ulubionym. Lakier z drobinkami brokatu? Znalazł go mój chłopak i namówił mnie na kupno, ponieważ podobały mu się drobinki a wie, że takiego nie posiadam ;P Co mnie trochę zdziwiło.. facet a wie takie rzeczy? Ale dałam się namówić tym bardziej, że w promocji kosztował 5,90 zł. :P 

Już po powrocie do domu nałożyłam brokatowy na wcześniej pomalowane różowe paznokcie i zakochałam się w tym efekcie! Jest to delikatne a zarazem przyciąga uwagę i utrzymuję lakier znacznie dłużej! Nie widać odprysków lakieru itp. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu! Świetnie nadaje się na wykończenie paznokci :)
Zaopatrzyłam się jeszcze w piękną pomadkę Golden Rose której bardzo długo szukałam i konturówkę, ale o tym innym razem ;)










Ostatnio zaczęłam zastanawiać się nad zakupem zestawu do hybrydy. Malowanie paznokci tak często i dbanie o to by nie było na nich odprysków zdecydowanie mnie męczy, a hybryda byłaby chyba idealnym rozwiązaniem. Czytam blogi, opinie innych i chyba coraz bardziej się przekonuję ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz