sobota, 14 listopada 2015

Edibazzar i zegarek Geneva .




Parę dni temu w prezencie ode mnie dla mnie, kupiłam sobie piękny zegarek z cyrkoniami. Lubię taki błyszczące dodatki, bo ubieram się dość stonowanie na co dzień. Nie szukałam czegoś drogiego, ale taniego i ładnego. Nie byłam do końca przekonana czy będę go w ogolę nosić, bo ostatni zegarek jaki nosiłam to ten z komunii, który po miesiącu mi się znudził ;) W tym jednak zakochałam się od "pierwszego założenia"!! Jest śliczny, delikatny. Jednak jak na moją rękę okazał się ciut za duży, więc szybko pobiegłam go zmniejszyć, nie jest to jakiś ogromny problem ;) Z okazji urodzin mojego chłopaka, również jemu kupiłam zegarek, jednak ten to raczej zabawka niż zegarek. Ale cóż, jeśli taki wybrał. Zastanawiam się czy nie zamówić sobie za jakiś czas kolejnego, ponieważ wiele mnie tam zachwyca i wybór jest naprawdę ogromny i mega trudny! 

Polecam wam sklep Edibazzar , na przesyłkę czekałam 2 dni ponieważ wybrałam za pobraniem ;) mają duuuży wybór nie tylko zegarków ale też np pięknych portfeli! Tanio a pięknie. 



Tutaj zegarek który wybrałam dla siebie :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz