sobota, 7 listopada 2015

L'oreal Casting Sunkiss



L'oreal Casting Sunkiss żel rozjaśniający, naczytałam się o nim wiele, bardzo wiele. Postanowiłam spróbować, bo na pewno włosy zniszczy mniej niż rozjaśniacz a można uzyskać całkiem ciekawy efekt. Moja włosy są farbowane, więc po pierwszej aplikacji na jakiś cud nie liczyłam, minimalnie zeszło do brązu, który widać tylko w słońcu. ;) Przy tak ciemnych włosach osiągniecie efektu ombre zajmie mi jakiś miesiąc... na szczęście nie niszczy włosów, nie są łamliwe czy przesuszone. A tego bałam się najbardziej! Produkt posiada konsystencje żelu przez co bardzo łatwo się go nakłada, pachnie ładnie, pzyjemnie. Nie ma porównania ze zwykłym rozjaśniaczem czy farbą do włosów!
Kiedy wybrałam się do Rossmanna po zakup właśnie tego produktu Pani kasując moje zakupy zachwyciła się moim kolorem włosów, tak więc po powrocie do domu już nie byłam taka pewna czy chce ryzykować z jakimiś refleksami skoro komuś tak bardzo spodobał się mój kolor, jednak RAZ SIĘ ŻYJE! To tylko włosy, które zawsze można przefarbować a może ta zmiana spodoba mi się bardziej niż teraźniejszy kolor ;) Jeśli ktoś oczekuje efektu delikatnego rozświetlenia to jest to produkt jak najbardziej na duży PLUS! Sami decydujemy jaki efekt chcemy uzyskać i kiedy przestać. :)  












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz