wtorek, 10 listopada 2015

Sprężynki + Senses


Zasadniczo nie robię zakupów w Avonie jednak zapach tego żelu pod prysznic mnie zachwycił a i cenowo było naprawdę fajnie. Żel jest bardzo delikatny, pachnie kwiatowo i przyjemnie. Zapach nie jest przytłaczający czy duszący jak to czasem bywa. Mój zbiór żeli pod prysznic niepokojąco się poszerza, ale kiedy coś tak pięknie pachnie to nie mogę się oprzeć by nie kupić. :) I jeszcze ten delikatnie różowy kolor!









Hair Springs - innowacyjne sprężynki do włosów:
- nie łamią,
- nie plączą,
- nie wyrywają,
- nie odkształcają włosów.
nie są to oryginalne, ponieważ zwyczajnie szkoda mi kasy na takie "gumki" do włosów, te są zakupione w Bierdronce. Chciałam sprawdzić czy rzeczywiście jest tak jak obiecują, bo prawdę mówiąc, że nie wyrywają i nie odkształcają raczej nie wierzyłam. Zaskoczyłam się bardzo mile! Sprężynki spisują się super. Rozciągam je na swoich włosach naprawdę mocno, jednak szybko wracają do swojego kształtu. Włosy po całym dniu nie są odkształcone czego w zwykłych gumkach bardzo nielubiłam! Jak dla mnie produkt bardzo na PLUS i absolutny hit ;) 









Zakolanówki, nigdy nie nosiłam, jednak kiedy zakupiłam to pokochałam! <3



1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś ten żel i bardzo go lubiłam, więc myślę, że u ciebie się również spisze. Pozdrawiam :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń