sobota, 5 grudnia 2015

Rossmann - zakupy !



Hej hej! Kolejne zakupy w rossmann'ie choć w sumie wydawało mi się, że niczego nie potrzebuje prócz farby do włosów :P I wlaściwie kiedy po wizycie u lekarza szłam na miasto miałam w planach raczej zakup prezentów dla bliskich a nie dla siebie. Jednak odwiedzając drogerię mam wrażenie, że moje potrzeby znacznie rosną.. a jutro czekają mnie zakupy prezentów gwiazdkowych, ponieważ później niestety nie będę miała raczej okazji na spokojne zakupy tylko raczej w biegu :) skusiłam się na produkty których wcześniej nie miałam w swojej kosmetyczce i wydają mi się być ciekawe i warte uwagi i przede wszystkim są baardzo tanie. Czy się sprawdziły u mnie i czy jestem zadowolona - okaże się. 



BeBeauty - piękny delikatnie różowy lakier do paznokci jakiego długo nie mogłam znaleźć. Kupiony w biedronce za 3.99 zł :) ten sklep naprawdę potrafi mnie zaskoczyć!





Isana - żel pod prysznic, wpadł w moje ręce chyba głównie dlatego, że jest przesłodki i przeuroczy! A co za tym idzie.. miałam nadzieję, że pięknie pachnie i tak też jest. Pachnie słodką wiśnia i długo pozostaje na skórze :) 2.99 zł - cena była równie kusząca jak za taki słodki produkt.





Garnier Ultra Doux - odżywka do włosów na włosy suche i zniszczone. Pachnie przyjemnie i mam nadzieję, że coś zdziała bo moja niestety nie radzi sobie jakoś super z moimi zniszczonymi włosami. Zobaczymy czy ta się spisze :) 7,99 zł.





Londa - mokka brąz, farba do włosów która była jedynym celem w którym odwiedziłam rossmann'a ;) 12,99 zł 





Wibo million dollars lips - wszystko co matowe do ust a do tego jest różowe momentalnie wpada w moje ręce! a obok tej nie mogłam przejść obojętnie! Tyle pochlebnych opinii przeczytalam, że nie moglam się nie skusić :) niestety po pierwszym użyciu zachwycona nie jestem .. ale zobaczymy dalej :) 10,99 zł





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz