sobota, 27 czerwca 2015

19.




Dzisiaj na tapetę idzie trwale barwiący błyszczyk do ust z Bell! Kupiłam go pare dni temu w Biedronce za 9 zł. Zupełnie nie spodziewałam się po nim tak świetnego efektu! Nakładać go trzeba bardzo precyzyjnie, bo minimalnie wyjechanie poza linie ust grozi szybkim zabarwieniem ;) Początkowo przez kilka sekund  po nałożeniu połyskuje jednak po chwili staje się matowy. I o dziwo... trzyma się na ustach przez cały dzień! Co dla mnie jest po prostu genialne, bo nie przepadam za ciągłym poprawianiem ust. Nie wysusza ust co jest dla mnie ogromnym plusem. I ta cena.. 9 zł za tak dobry produkt. Zamierzam kupić sobie jeszcze 3 inne kolory, bo naprawdę jestem nim zachwycona i gorąco POLECAM każdej z Was jeśli szukacie matowej pomadki i trwałej to Tint jest idealny! Kiedy pijemy bądź jemy, nie ściera się i nie zostawia brzydkiego osadu np na kubku. Mogę go porównać np do mazaka, bo po nałożeniu można zobaczyć podobny efekt ;)



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz