poniedziałek, 1 czerwca 2015

16 .

Heej! Po malutkiej przerwie wybrałam się na zakupy w Hebe, jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tej drogerii i zdecydowanie łatwiej było mi wejść do Rossmanna. Być może to przez to , że niestety w moim mieście Hebe jest tylko jedno a Rossmanna można spotkać na każdym kroku. Po wczorajszej wizycie będę tam jednak częściej zaglądać ;) 
Nie mogłam uwierzyć, że maska do włosów jest tak duża, dobra i tania zarazem ;) i w końcu kupiłam upragnioną Baby Lips. :)










Baby Lips Maybelline około 10 zł - nie zachwycił mnie tak jak myślałam, usta mimo ciągłego nakładania ciągle pozostają suche, pachnie bardzo ładnie, zamyka się dobrze i samo opakowanie jest bardzo ładne, ale na pewno drugiej takiej sobie nie sprawie ;) 



Kallos Kreatin około 12 zł - maska do włosów kreatynowa z proteinami mleka i kreatyny. Cena jest bardzo niska jak na 1litr maski, opakowanie ma śliczny kolor ;) Pachnie również ładnie, nałożyłam dopiero raz ale włosy były łatwiejsze do rozczesania i ułożenia. Oby było tylko lepiej!









2 komentarze:

  1. Kallos wszędzie, a ja go jeszcze nie mam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też sporo czasu zajęło zanim w końcu kupiłam ;)

      Usuń