czwartek, 18 czerwca 2015

18 .

ZAKUPY! Kocham i uwielbiam, ale tylko wtedy kiedy wiem czego szukam i idę z określonym celem, nienawidzę bez sensu chodzić po sklepach. Zwyczajnie mnie to męczy.. Ale ostatnio wybrałam się na zakupy w celu kupienia jakiś fajnych spodni i koszuli. Spodnie miał być zupełnie inne niż zakupiłam, ale w tych jestem zdecydowanie zakochana <3 Dodatkową zachętą do zakupów było -40% z kodem rabatowym w Croppie . Rzadko znajduję tam coś co naprawdę wpadnie mi w oko , ale udało się. Tak więc zamiast zapłacić za zakupy 170 zł, wydałam zaledwie 40 zł ;) Tak to ja mogę kupować!




 Nie zamierzałam ich kupować, jednak się zakochałam <3 Cropp KLIK :)




    Koszula w kratę, której jeszcze w swojej szafie nie mam :) Cropp KLIK 



 Spódnica maxi , h&m . Planowałam już od dawna zakup , zobaczymy czy będzie noszona :P 



 Moje cudowane neonki <3 wakacyjnie! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz