środa, 25 lutego 2015

3 .

Motywacja. 
No właśnie jak jest z motywacją u Was? Musicie motywować się zdjęciami super wyrzeźbionych ciał czy może wystarczy spojrzeć w lustro i już jesteście zmotywowani? Mi niestety samo patrzenie w lustro nie pomaga. Oglądając zdjęcia dziewczyn które były dużo grubsze ode mnie złoszczę się na siebie, że skoro one mogły zrobić coś takiego i tyle osiągnąć to ja nie mogę? Czemu mi się nie chcę? Nawet jeśli zaczynałam to szybko się zniechęcałam i odpuszczałam.. dochodziłam do wniosku, że nie jest aż tak źle,a potem patrząc na siebie w lustrze byłam zła, że jest tak źle i że do czegoś takiego dopuściłam. 
Tak więc koniec narzekania.. do lata zostało już tak niewiele! I za niecały miesiąc czeka mnie wyjazd na weekend do Krakowa, gdzie też wolałabym wyglądać chociaż minimalnie lepiej. ;) Bo zamierzam wybrać się na zakupy! 
Jakie robicie ćwiczenia na pośladki i brzuch ? Bo jest tego tyle i nie wiem co wybrać :( 






25 luty , pora zacząć ! 




Najbardziej motywujące mnie zdjęcie ! 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz